sofials

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Frågestund!

Av Sofia L - 5 april 2013 18:24

 

 
 
Josefin

Josefin

5 april 2013 19:05

Hej! Fin blogg du har! Frågorna är om lite allt möjligt, mest vad du tycker bäst om. ;)
Jordgubbar/Hallon?
Cola/Fanta?
Hund/Katt?
Isglass/Skopglass?
Säger du laakris med långt A eller typ lackris med kort A?
Datoror/Mobil?
Vår/Höst?
Potatismos/Potatisgratäng?
Halsband/Armband?
Morot/Gurka?
Hägerhänt/Vänsterhänt?
Kalle Anka/Musse Pigg?
Dans/Sång?
O så lite mer "normala" frågor ;)
Om du bara fick lyssna på EN låt resten av livet, vilken hade det varit? :)
Om du blev strandsatt på en öde ö, o bara fick ta med dig fem saker o tre personer, vad o vilka hade det varit?
Hur länge har du haft denna bloggen?
Hade du nån annan innan?

Tycker om din blogg jättemycket! Kram Josefin. <3

http://jossedance.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

5 april 2013 19:14

1.gillar du hästar?
2.bästa sporten?
3.favorit sminket?
4.något du inte kan leva utan?
5.gillar du rosa?
6.sexigaste kändisen?
7.roligaste duvet?
8.bästa filmen?
9.sötaste djuret?
10.vad tycker du om mig ;*

http://lifeaboutlinn.blogg.se

 
Hannah

Hannah

5 april 2013 19:47

1. Vad fick dig att börja blogga?
2. Favorit blogg?
3. Bästa sommar-minnet?
4. Isglass/mjukglass?
5. Favorit film?

Hoppas du blev nöjd med frågorna, kram :)

http://nattstad.se/hannahhh

 
frida

frida

6 april 2013 12:42

1. Hur gammal är du?
2. Favoritsport?
3. Favoritfärg?
4. Idol?
5. Favoritmat?
6. Favotirämne i skolan?
7. Bästa sminktips?
8. Favoritblogg?
9. Vad är det bästa du vet?
10. Vad hade du gjortom du fick en miljon?
11. Var föddes du?
12. Hund/Katt?
13. Din bästa resa?
14. Favoritglass?
15. Favoritgodis?

Kram! :D

http://fridaslife.blogg.se

 
Lisa

Lisa

6 april 2013 13:50

favorit affär?
favorit märke?
favorit djur?
favorit färg?
favorit mat?
när fyller du år?
bästa sporten?

http://ekenberg.devote.se

 
Ingen bild

Amanda

6 april 2013 18:30

1. Visst tycker du att jag är bäst?
2. Favorit klädmärke?
3. Favoritparfym?
4. Bästa vänner? AHAHA :D
5. Skulle du vilja beställa glossybox?
6. Favoritartist?

HEJDÅ

 
E B B A

E B B A

6 april 2013 19:49

1. Favoritglass?
2. Favoritsminkmärke?
3. Favorit skor (klack, sneakers, ballerina)?
4. Om du fick bära en sorts smink under en vecka, vilket? (t.ex bara mascara)
5. Chips / PopCorn
6. Läsk / Saft
7. Gul / Grön
8. Kanin / Hund
9. Hur många syskon har du?
10. Är du en vinnarskalle?
11. Favorit dag?
12. Favoritfilm?
13. Jeans / Tights
14. Vad har du för skostorlek?
15. Vad heter dina bästa vänner? :)

http://snorptorpan.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 april 2013 15:31

1. Favorit låt?
2. Skummaste som hänt dig?
3. Vad gillar du bäst med dig?
4. Vad tycker du är sämst med dig?
5. Favorit ämne i skolan?
6. Har du någon dold talang?
7. Favorit serie?
8. Bästa filmen du har sätt?
9. Favorit citat?
10. Pinsammaste som hänt dig?
11. Var skulle du helst vilja åka till?
12. Intressen?
13. Vilket språk har du i skolan?
14. Hur många länder har du varit i?
15. Är du 100% svensk?

http://malinfreddis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia L - 19 april 2013 18:06


Ja, nu kommer jag börja blogga igen efter nån vecka med knappt någon uppdatering alls! Kommer lägga upp ganska mycket idag som jag "missat" dom dagarna jag varit borta som t.ex börja med svar från frågestunden ^^ Jag har fått många frågor så kommer d...

Av Sofia L - 16 april 2013 16:25

Har brist på idéer just nu. Vet inte vad jag ska blogga om. Vet inte vad jag ska önska mig när jag fyller år. Vet inte vad jag ska köpa till mamma när hon fyller år. Kommer inte på någonting så jag skulle vilja ha er hjälp! Ni som svarar får en länk ...

Av Sofia L - 11 april 2013 19:51

Kom hem för någon timme sen och var jätte trött efter den långa resan.  Björnrike var jättekul men har träningsverk efter att ha åkt skidor hela dagarna. Vi ska troligtvis dit nästa år igen, hoppas på det i alla fall (: Nu har jag precis öppnat lit...

Av Sofia L - 7 april 2013 16:23


Jag kom precis fram till Björnrike efter en lång biltur. Tyvärr finns det inget wifi här men kommer bli något inlägg varje dag genom deras app. För dom som har appen så vet ni att det inte är lika bra att blogga här, blir inte lika "fina" inlägg, hah...

Om mig


Hej!
Jag som driver bloggen heter Sofia och är 12 år. Här skriver jag om lite allt möjligt som händer i min vardag. Företag som är intresserade av sponsring mejlar mig på: sofiala@live.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Skapa flashcards