sofials

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Bowling

Av Sofia L - 1 april 2013 18:40

Idag är sista påskdagen (inte på lovet men av själva påskdagarna/firandet) så jag och min familj gick och bowlade, det var jättekul och jag fick 1 strike fast jag egentligen är rätt kass på bowling (: 

Imorrn ska jag nog träffa någon kompis eller så vilket jag inte hunnit med på hela lovet eftersom vi har varit hos olika släktingar och sånt. 

 

Idag är det ju 1:a April också! Har som tur är inte blivit lurad än så länge, hoppas jag slipper bli det också, haha ^^ Är så himla lättlurad. Kommer ihåg när jag var 8-9 år och min pappa lurade mig att det var ett lejon i vardagsrummet, konstigt nog gick jag på det men blev inte alls rädd.


Har ni blivit lurade/lurat någon idag? Och isåfall om vad? 

 
 
rebecca

rebecca

1 april 2013 21:10

haha jag är såå lättlurad jag också! Blev lurad flera gånger idag och gick på typ allt hahha :D fin blogg du har! :)

http://Becksons.blogg.se

 
Emelie Eriksson

Emelie Eriksson

2 april 2013 00:13

sv: Jaa det har jag, så skönt! :D

http://byyemelie.blogg.se

 
emelie

emelie

2 april 2013 01:28

Fin blogg, kolla gärna in min blogg!

http://emzzie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia L - 19 april 2013 18:06


Ja, nu kommer jag börja blogga igen efter nån vecka med knappt någon uppdatering alls! Kommer lägga upp ganska mycket idag som jag "missat" dom dagarna jag varit borta som t.ex börja med svar från frågestunden ^^ Jag har fått många frågor så kommer d...

Av Sofia L - 16 april 2013 16:25

Har brist på idéer just nu. Vet inte vad jag ska blogga om. Vet inte vad jag ska önska mig när jag fyller år. Vet inte vad jag ska köpa till mamma när hon fyller år. Kommer inte på någonting så jag skulle vilja ha er hjälp! Ni som svarar får en länk ...

Av Sofia L - 11 april 2013 19:51

Kom hem för någon timme sen och var jätte trött efter den långa resan.  Björnrike var jättekul men har träningsverk efter att ha åkt skidor hela dagarna. Vi ska troligtvis dit nästa år igen, hoppas på det i alla fall (: Nu har jag precis öppnat lit...

Av Sofia L - 7 april 2013 16:23


Jag kom precis fram till Björnrike efter en lång biltur. Tyvärr finns det inget wifi här men kommer bli något inlägg varje dag genom deras app. För dom som har appen så vet ni att det inte är lika bra att blogga här, blir inte lika "fina" inlägg, hah...

Om mig


Hej!
Jag som driver bloggen heter Sofia och är 12 år. Här skriver jag om lite allt möjligt som händer i min vardag. Företag som är intresserade av sponsring mejlar mig på: sofiala@live.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards