sofials

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Min dag

Av Sofia L - 3 april 2013 22:13

Idag åkte jag och Amina ner ett tag och shoppade/åt lunch. 

Blev inget speciellt inköpt idag, en ansiktskräm och ett vanligt, rosa mobilskal. 

Sen när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade göra så mycket, har legat och lyssnat på musik och kollat olika bloggar hela kvällen. 

 


Nu ska jag kolla bloggar, borsta tänderna, testa min nya kräm, kolla på tv och sen blir det nog dags att sova. Försöker att inte somna allt för sent även om det är lov. Inte så kul att sova halva dagen eftersom man inte hinner göra så mycket på dagen.

 
 
Linn

Linn

4 april 2013 08:28

fin blogg:)

http://lifeaboutlinn.blogg.se

 
Malin

Malin

4 april 2013 11:36

Visa bild på krämen sen! Var den bra? :D ♥

http://malinfanny.blogg.se

 
Webbyrå i Borås

Webbyrå i Borås

4 april 2013 11:55

kram på dig Sofia! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra. Jag skriver själv en blogg om att blogga, så vill du ha förslag på hur du kan göra din blogg bättre så spana in mina bloggtips :-)

/Lina

kram <3

http://synapswebb.se/blogg-hur-gor-man

 
Hannah

Hannah

4 april 2013 12:46

Vilken jätte gullig&fin blogg!
Besök gärna min&lämna en kommentar också, kram :)

http://nattstad.se/hannahhh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia L - 19 april 2013 18:06


Ja, nu kommer jag börja blogga igen efter nån vecka med knappt någon uppdatering alls! Kommer lägga upp ganska mycket idag som jag "missat" dom dagarna jag varit borta som t.ex börja med svar från frågestunden ^^ Jag har fått många frågor så kommer d...

Av Sofia L - 16 april 2013 16:25

Har brist på idéer just nu. Vet inte vad jag ska blogga om. Vet inte vad jag ska önska mig när jag fyller år. Vet inte vad jag ska köpa till mamma när hon fyller år. Kommer inte på någonting så jag skulle vilja ha er hjälp! Ni som svarar får en länk ...

Av Sofia L - 11 april 2013 19:51

Kom hem för någon timme sen och var jätte trött efter den långa resan.  Björnrike var jättekul men har träningsverk efter att ha åkt skidor hela dagarna. Vi ska troligtvis dit nästa år igen, hoppas på det i alla fall (: Nu har jag precis öppnat lit...

Av Sofia L - 7 april 2013 16:23


Jag kom precis fram till Björnrike efter en lång biltur. Tyvärr finns det inget wifi här men kommer bli något inlägg varje dag genom deras app. För dom som har appen så vet ni att det inte är lika bra att blogga här, blir inte lika "fina" inlägg, hah...

Om mig


Hej!
Jag som driver bloggen heter Sofia och är 12 år. Här skriver jag om lite allt möjligt som händer i min vardag. Företag som är intresserade av sponsring mejlar mig på: sofiala@live.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards